KIVILAINE E-POE KASUTUSTINGIMUSED

Üldtingimused

Kivilaine e-poe (edaspidi müüja) tegevust korraldab Kivilaine OÜ (reg. nr. 10074074). Järgnevad tingimused kehtivad kõikidele pood.kivilaine.ee e-poe kasutajatele (edaspidi ostja). E-poe kasutamisega kinnitab ostja, et on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja võtab need täitmiseks.

Tingimustes sätestamata osas lähtuvad müüja ja ostja õigusaktidest tulenevatest nõuetest. Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi muuta. Muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

Kõik e-poes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu (22%). Toodete hinnad või kauba saadavus võivad muutuda ette teatamata.

Tellimuse vormistamine

Ostmiseks tuleb pood.kivilaine.ee e-poest välja valida sobivad tooted ning lisada need ostukorvi. Ostukorvis olevaid tooteid saab vaadata, ostukorvist eemaldada, koguseid muuta või tellimus vormistada, klikkides nupul „Vaata ostukorvi“. Olles valitud tooted ja kogused üle vaadanud, tuleks klikkida nupul “Mine kassasse”.

Kassa lehel tuleb ostjal täita nime, aadressi, e-posti ja telefoni väljad. Informatsiooni täpsusest sõltub kauba kiire ja tõrgeteta kohaletoomine, mistõttu soovitame kontrollida, et kõik andmed oleksid korrektselt sisestatud. Kassa lehel on võimalik valida ka tarne ja arve jaoks erinevad aadressid.

Järgmisena valige kassa lehelt sobilik saatmis- ja makseviis, mille täpsemad kirjeldused on välja toodud allpool. Kui kõik andmed on kontrollitud, vajutage tellimuse kinnitamiseks nuppu “Esita tellimus”, mille järel suunatakse ostja vastavalt valitud maksemeetodile kauba eest maksma pangalingi kaudu või krediitkaardiga. Õnnestunud makse korral saadetakse tellimusse märgitud e-posti aadressile kinnitus eduka tellimuse kohta.

Müüja jätab endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist, kui toote hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu süsteemis, tellitud kaup on laost otsa saanud või kui ostja ei vasta käesolevate e-poe kasutustingimuste nõuetele. Sellisel juhul võtab müüja ostjaga ühendust ja tagastab tasutud summa või pakub välja asendustoode.

Kui ostjal tekib toodete või tellimuse vormistamise kohta küsimusi, saab need esitada müüjale e-posti aadressil pood@kivilaine.ee.

Maksemeetodid

Müüja kasutab maksete lihtsaks ja turvaliseks kogumiseks Maksekeskus AS makselahendust. Nii saab kauba eest tasuda mugavalt Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV, Krediidipanga pangalinkidega ning MasterCardi või Visa krediitkaartidega. Maksete vastuvõtmisel on kasutatavaks valuutaks euro.

Pangalingiga makstes on automaatselt makse saajaks märgitud Maksekeskus AS või Kivilaine OÜ. Visa või MasterCard makse puhul ilmuvad ostja pangakonto väljavõttele Kivilaine OÜ rekvisiidid.

Kauba kohaletoomine

Kaupade transport toimub vastavalt ostja poolt kassa lehel tehtud valikule, kasutades kas Itella SmartPost või DPD transporditeenuseid. Kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 12.00, edastab müüja kauba transpordiettevõttele reeglina samal tööpäeval. Kui tellimus on vormistatud tööpäeval pärast kella 12.00 või puhkepäeval, paneb müüja kauba teele reeglina järgmisel tööpäeval.

Itella SmartPosti pakiautomaadid asuvad erinevates kaubanduskeskustes üle Baltikumi. Itella SmartPosti pakiautomaadid on avatud nii kaua, kui on avatud kaubanduskeskus, kus pakiautomaat asub. Kui pakk on SmartPosti pakiautomaadis kohal, saadetakse ostja mobiiltelefonile kinnitav sõnum kapikoodiga, mille alusel saab paki automaadist kätte. Itella SmartPost hoiab pakki automaadis 7 kalendripäeva alates mobiiltelefonile uksekoodi saatmisest. Kui ostja valib saatmisviisiks Itella SmartPosti, jõuab pakk mandri piires kohale postitamisele järgneval päeval. Saaremaal täidetakse automaate esmaspäevast reedeni ning Hiiumaal esmaspäeval, kolmapäeval ja reedel.

DPD Pickup pakiautomaadid asuvad erinevates asukohtades üle Baltikumi. DPD Pickup pakiautomaadid on avatud nii kaua, kui on avatud kaubanduskeskus, kus pakiautomaat asub või asudes õues saab kaupa võtta automaatist 24h. Kui pakk on DPD Pickuppakiautomaadis kohal, saadetakse ostja mobiiltelefonile kinnitav sõnum kapikoodiga, mille alusel saab paki automaadist kätte.

DPD kullerteenusega on võimalik kaup tellida otse koju või tööle. Kuller toimetab paki kätte esmaspäevast laupäevani ostjale sobival ajavahemikul (9.00-17.00 või 17.00-21.00). Kui tellimus on e-poes esitatud tööpäeval enne kella 12, jõuab pakk kulleriga kohale järgmisel päeval (v.a. pühapäev), pärast kella 12 tehtud tellimus võib jõuda kohale ülejärgmisel päeval. Ostjale saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-sõnumiga. Kuller helistab ostjale üle 15 minutit enne kohale jõudmist. Itella sõnul on paki kättetoimetamise täpsus DPD kullerteenuse puhul +/- 30 minutit. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki ostjale üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja.

Juhul kui tellitud kaupa ei ole võimalik teele lähetada 5 tööpäeva jooksul, lepib Kivilaine klienditugi Ostjaga kokku sobiva tarneaja.

Transporditeenuste hinnad on toodud kassa lehel.

Tasuta transport

Ostja jaoks on kauba kohaletoomine Eesti piires tasuta, kui tellimuse kogusumma on Itella SmartPosti pakiautomaatidesse kaupa tellides vähemalt 69 eurot. Kui tellida kaup DPD kulleriga, on kauba kohaletoomine Eesti piires tasuta alates 99-eurosest tellimusest. Tasuta transport arvestatakse e-poes automaatselt, kui ülaltoodud miinimumsummad on täidetud.

14-päevane tagastusõigus ja tellimuse tühistamine

Juhul, kui ostja soovib tellimusest loobuda ja müüja ei ole tellimust jõudnud veel teele panna, on võimalik tellimus tühistada. Tellimuse tühistamiseks tuleb esimesel võimalusel vastavasisuline soov saata e-posti aadressil pood@kivilaine.ee, tuues välja tellimuse numbri ja makserekvisiidid (oma nime ja arveldusarve numbri).

Ostetud kaup on ostjal võimalik 14 päeva jooksul kasutamata kujul tagastada ning kauba eest raha tagasi saada või see välja vahetada muu toote vastu, andes vastavast soovist tähtaja jooksul teada aadressil pood@kivilaine.ee, tuues välja tellimuse kinnituse numbri ja makserekvisiidid (oma nime ja arveldusarve numbri). Tagastatavad tooted tuleb tagasi saata 30 päeva jooksul tagastamisest teatamisest ning tagastamisega seotud kulud kannab 10 euro ulatuses ostja. Raha kantakse tagastatud toote eest ostja arveldusarvele 30 päeva jooksul alates kauba tagasi laekumisest.

Tagastusõigus ei kohaldu, kui toode on kasutatud, see ei ole originaalpakendis või kui pakend on rikutud. Samuti ei kohaldu tagastusõigus suletud pakendis kaupadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui need on pärast kohale toimetamist avatud (kreemid jm hooldustooted). Sellistel juhtudel ei tagasta müüja ostjale kauba eest raha, ei võta toodet tagasi ja toimetab selle uuesti ostjale.

Kui toode tagastatakse, sest müüja on saatnud vale toote, siis kompenseerib müüja lisaks ostusummale ka kauba tagasisaatmisega seotud kulud 30 päeva jooksul arvates tagastamise soovi kohta teate saamisest.

Juhul, kui ostjani jõudnud toode on saanud transpordi käigus vigastada või ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele, on ostjal võimalik esitada pretensioon kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Pretensiooni esitamise õigus on ostjal kahe aasta jooksul kauba kättesaamisest ning müüja poole tuleb pretensiooniga pöörduda kahe kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Müüja ei võta vastutust kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise või rikkumise tõttu.

Isikuandmete töötlus

Kivilaine e-poe lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse kooskõlas isikuandmetekaitse seadusele ning neid ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Kivilaine e-pood kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel.

Töödeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused.

Kivilaine e-pood kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelkõige silmas pidada pood.kivilaine.ee veebisaidil

Tarbijatele kaupade müüki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist.

Tarbija annab Kivilaine e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks vajalikke andmeid.

Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nõusoleku Kivilaine e-poes.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Kivilaine e-poe ligipääs.

Kivilaine e-pood ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.

Küpsiste kasutamine

Kivilaine e-pood kasutab oma veebilehel ajutisi küpsiseid, et tagada lehe tõrgeteta toimimine. Küpsised on väikesed failid, mis teisaldatakse kasutaja arvutisse ja mida veebiteenuse osutamisel kasutatakse sessioonide säilitamiseks. Nende eesmärk on mäletada ning abistada veebilehe kasutajat.

Küpsised sisaldavad informatsiooni, mis ei ole personaalselt identifitseeritav. Neid kasutatakse näiteks ostja määratud valikute salvestamiseks, statistika koostamiseks ning tuvastamaks, kuidas e-poe külastajad veebilehte kasutavad. See info võimaldab arendada veebikeskkonda veelgi kasutajasõbralikumaks ja esitada veebilehtedel külastajaspetsiilist infot. Kasutajad võivad oma veebilehitsejates keelata küpsiste vastuvõtmise, ent see võib põhjustada tõrkeid veebilehtede külastamisel.